Οι Έρευνές μας
Αναπτύσσουμε καινοτόμες έρευνες στον τομέα του αυτισμού και των αναπτυξιακών διαταραχών, με στόχο τη βελτίωση της εκπαίδευσης, της υποστήριξης και της κοινωνικής ένταξης. Ανακαλύψτε τις μελέτες και τα επιστημονικά μας ευρήματα
Digital Transformation and Digitization of Education
Στον Άξονα 3.2 "Ενίσχυση των ψηφιακών ικανοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης"
ΧΡΙΣΤΙΝΑ Κ. ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ-ΔΕΛΛΗ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΤΟΥ:
Υποέργου 1 του Έργου με τίτλο: "Υποέργο 8 Δράσεις Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών / Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών (Κωδικός Έργου 2022ΤΑ04700011, Κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858)" στο πλαίσιο της Δράσης "Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης" στον Άξονα 3.2 "Ενίσχυση των ψηφιακών ικανοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης", η οποία υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση - NextGeneration EU: ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Investigating executive functions of individuals with developmental disabilities, autism spectrum disorder
Περιγραφή

Πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης για νήπια και παιδιά με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)
Αν και η διάγνωση της ΔΑΦ γίνεται περί τους 18-36 μήνες το πρόγραμμα Δ.Α.Φ.ΝΗ συμβάλλει ώστε το μικρό παιδί να καλύψει αναπτυξιακές δεξιότητες που κατακτώνται από τα πρώτα στάδια της ζωής και στους οποίους παρουσιάζει αναπτυξιακή ανωριμότητα. Σκοπός του προγράμματος είναι οι γονείς να έχουν έναν λειτουργικό ρόλο στην πρώιμη παρέμβαση των παιδιών τους και εποικοδομητική συνεργασία με τους ειδικούς. Η πρώιμη παρέμβαση είναι το "κλειδί" για τη συμπερίληψη των ατόμων με ΔΑΦ και μια καλή προγνωστική αναπτυξιακή πορεία.
Το πρόγραμμα εκπονήθηκε από τα μέλη, ερευνητές του Εργαστηρίου Αυτισμού του Παν/μίου Μακεδονίας, τους: υπ. Δρ. Παπαευσταθίου Ελπίδα, υπ. Δρ. Ζυγοπούλου Μαρία, υπ. Δρ. Κυριακή Σαρρή, υπ. Δρ. Γκιόλντα Ελένη (και τη συνεργασία της υπ. Δρ. Α.Ε. Φίλιου)
(Copyright 2002 , πνευματικά δικαιώματα κατοχυρώθηκαν για το καινοτόμο πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης Δ.Α.Φ. ΝΗ για την Εκπαίδευση και την Ψυχολογική στήριξη γονέων, νηπίων και παιδιών με χαρακτηριστικά στο φάσμα του αυτισμού).

Δ.Ε.Κ.Α
Δεξιότητες Επαγγελματικής Κατάρτισης για άτομα με Αυτισμό
Περισσότερα...

Πρόγραμμα παρέμβασης σε 4 επίπεδα με ρομπότ κοινωνικής αρωγής Panda για την ανάπτυξη δεξιοτήτων σε άτομα με ΔΑΦ
Περισσότερα...

Επιστημονικά
Συνέδρια
Syriopoulou- Delli, C., Sarri, K., Gkiolnta, E., Papaefstathiou, E., & Filiou, A. (2023). The Use of Distance Learning and E-learning in Students with autism spectrum disorder: A Review. 2nd International Conference on Entertainment Technology and Management (ICETM, 2023) 26/1/2023, University of Aizu, Japan
Syriopoulou- Delli, C. (2022). Robotics and ICT in the enhancement of individuals with disabilities, ASD independent living skills. 1st International Conference on Entertainment Technology and Management (ICETM, 2022) 25-27/1/2022 University of Aizu Japan & University of Western Macedonia
Folostina, R, Iacob, C. Syriopoulou Delli, (2021) 13th European Congress of Mental Health in Intellectual Disability Βερολίνο23-25/9/2021″Needs of teachers regarding the education of children with learning difficulties” for the 13th Congress of EAMHID 2021 starting on 2021-09-23. https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/jir.12869 Journal of Intelectual Disability Research 65(8) 689-800
Kollias, K., F., Syriopoulou- Delli, C., Sarigiannidis, P, Fragulis G. (2021). The contribution of Machine Learning and Eye-tracking technology in Autism Spectrum Disorder research: A Review Study 10th International Conference on MOCAST Thessaloniki 7/2021 https://ieeexplore.ieee.org/document/9493357
Συριοπούλου – Δελλή, Χ. (2021) . Η Αναπτυξιακή Παιδιατρική Σήμερα, Σύγχρονες Τάσεις και Απόψεις 3,4/4/2021, Διεπιστημονικό Διαδικτυακό Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή
Syriopoulou Delli, C (2020) The role of Technology in the Development of Social Skills of Students with Autism Spectrum Disorders 1st Gulf Autism Conference, Oman, 24-26/1/2020 accepted
